Lauree di primo livello in Design Digitale nei Paesi Bassi

Guarda le Lauree in Design Digitale nei Paesi Bassi 2017

Design Digitale

Bachelor gradi da istituti accreditati e le università possono essere importanti pietre miliari verso una carriera di successo.Il più comune tipo di corso di laurea è una laurea 's, di solito assegnato dopo quattro anni di studio di successo

I Paesi Bassi sono un paese costituente del Regno dei Paesi Bassi, costituito da dodici province del Nord-Ovest Europa e tre isole dei Caraibi. Gli studenti di lingua inglese avranno problemi a trovare corsi adatti. Per gli studenti internazionali che applicano alle università nei Paesi Bassi, alcune borse di studio sono disponibili.

I migliori Corsi di laurea di primo livello in Design Digitale nei Paesi Bassi 2017

Ulteriori informazioni

Bachelor - Game Design E Sviluppo

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus A tempo pieno 4 anni September 2017 Paesi Bassi Groningen

La International Game Design & Development Major (GDD) ruota attorno game design, sviluppo del gioco e di come i giochi sono implementati per raggiungere uno scopo specifico. Si lavorerà su concetti di gioco, 2D e grafica 3D, lo sviluppo del gioco e la valutazione del gioco, rettificato in linea con gli sviluppi attuali nel curriculum. Mentre si lavora in una squadra, si impara come si può trasformare un concetto di gioco in un prodotto finale e come coinvolgere l'utente finale nello sviluppo del prodotto. Vi è una maggiore enfasi sulla ricerca, l'innovazione, la comunicazione interculturale e l'imprenditorialità. Inoltre, si lavorerà sullo sviluppo di specifiche competenze professionali necessarie come game designer, game artist, sviluppatore del gioco o il gioco valutatore. [+]

Le migliori Lauree in Design Digitale nei Paesi Bassi 2017. Game Design & Development: www.hanzegroningen.eu/gdd I giochi possono essere visti intorno a noi, da giochi popolari tradizionali su console e PC, a giochi per cellulari e tablet-based che sono giocati per intrattenimento. Inoltre, essi sono sempre più utilizzati come strumenti di apprendimento, sotto forma di cosiddetti giochi seri. È possibile, come la riproduzione di giochi, ma siete particolarmente curiosi di sapere quello che serve per far funzionare un gioco: il suo aspetto, la sua meccanica, e del suo sistema tecnico interno. Questo importante internazionale a quattro anno in Game Design & Development si prepara per una carriera internazionale nel campo del game design e sviluppo. Durante tutto il programma, si lavorerà sulla definizione e la promozione di concetti di gioco, la creazione di 2D e opere d'arte in 3D, così come lo sviluppo del codice per il gioco. Dopo aver completato questo programma, si sarà in grado di lavorare nel settore dei videogiochi internazionale come game designer, artista gioco, o sviluppatore del gioco. Tabella dei programmi Durante tutto il programma, si lavorerà sulla definizione e la promozione di concetti di gioco, la creazione di 2D e opere d'arte in 3D, così come lo sviluppo del codice per il gioco. Ogni studente riceve una formazione di base in questi elementi per tutto il primo anno, mentre specializzata in uno di loro durante il resto del programma. Mentre si lavora in una squadra, si impara a trasformare un concetto di gioco in un prodotto finale e come coinvolgere l'utente finale del ciclo di sviluppo. Con l'accento sulla ricerca, l'innovazione, la comunicazione interculturale, e l'imprenditorialità, è sia un medico generico e un programma di formazione specialistica per l'industria creativa. Durante i Hanze UAS Open Days, la presentazione è stato dato su Game Design & Development. Primo anno Nel primo anno di Game Design & Development, si svilupperà il vostro portafoglio, lavorando su un gioco di intrattenimento e un gioco educativo. Nel corso di questi progetti di design e di sviluppo, imparerete le basi del design del gioco, gioco d'arte, e lo sviluppo del gioco. Inoltre, imparerete come combinare ricerca e la cooperazione interculturale con proposte progetto di successo e produzioni. periodo di laurea Sarà completare il programma una volta che avete fatto un incarico di laurea, in cui si affronterà un caso complesso e progettare una soluzione basata gioco utilizzando ricerca progettuale in combinazione con competenze e conoscenze raccolte. Entro la fine del programma, si avrà l'esperienza professionale, una grande serie di competenze personali, un diploma e un grande portafoglio, quindi tutti i requisiti per entrare nel settore dei giochi con. Prospettive di carriera Dopo aver completato questo programma, si sarà in grado di lavorare nel settore dei videogiochi internazionale come game designer, artista gioco, o sviluppatore del gioco. In alternativa, sarà anche in grado di lavorare come progettista multimediale o sviluppatore multimediale nel settore creativo. [-]

Bachelor in Illustration

Willem de Kooning Academy
Campus A tempo pieno September 2017 Paesi Bassi Rotterdam

You will develop into a designer that is specialised in creating applied images and visuals. Illustration is becoming increasingly more visible in our strongly visually-oriented communication culture. [+]

You will develop into a designer that is specialised in creating applied images and visuals. Illustration is becoming increasingly more visible in our strongly visually-oriented communication culture. You will focus on three areas of research that you will examine both from theory and from practice. These are: storytelling – telling a story through images; information design – creating information in images; authorship – expressing personal opinions through images. The curriculum consists of quarterly projects, at the core of which you do research into these three areas and their relationship to international professional practice. You will work on various products including print media, web design, games, animation, info-graphics and spatial designs. In doing so, you will meet professional designers and illustrators while exploring new and innovative ways of applying illustrations. The use of digital media and cross media plays an important role in each quarter. International experience and training can be done through exchanges at various institutes abroad, including in Los Angeles, Boston, Berlin, Copenhagen and Tokyo. After earning your bachelor degree, you can continue and to a master, for example our Master Design. There are also options available to do particular masters in illustration courses in other countries in Europe and in the United States. As an illustrator, you learn to professionalise your craft both independently and in a team, and you develop the mind-set that is expected of you in contemporary professional practice – you are in touch with the world, critical and searching for your own imagery and vision. After graduating, you can work as a freelance illustrator, enter into collaboration with other illustrators or designers, or position yourself as a production or design company. Creating Pioneers Our successful Illustration alumni include: Daniel Rozenberg (Dadara); Luuk Bode; Raoul Deleo; Misja Baas (Guerilla Games); Willem Lagerwaard; Deborah van der Schaaf; Eelco van den Berg; Johan Kleinjan; Simon Buijs (Bobby Pola); Jaron Korvinus & Daan Mens (StudioSpass); Denise van Leeuwen; Eva Galesloot; Loes Riphagen; Jelmer Noordeman & Koen Harmsma (Bier&Brood); Basto Elbers (Sober Industries); Miel Krutzman and Telmo Pieper (TelmoMiel). PORTFOLIO CHECKLIST Are you … talented in visual arts? independent and responsible? dedicated and motivated? entrepreneurial? Then visit one of our Open Days or Open Evenings – and bring your portfolio! – and apply for admission. WHAT A selection of 10-15 works which were preceded by a creative process For example: designs, objects, photos, films, games, animations, fashion (accessories), furniture, models, drawings, posters, campaigns, paintings, usable artifacts and sculptures. You can publish and present all of this in a neat traditional portfolio folder, but you can also use different methods: 3D work can be brought in a (cardboard) box, digital work can be presented on a laptop or tablet. Please note: apart from these works, please show us some other things you created. Make a careful selection between the two. That way, we can assess to what extent you have an insight in your own qualities and your own work. [-]

Bachelor in Graphic Design

Willem de Kooning Academy
Campus A tempo pieno September 2017 Paesi Bassi Rotterdam

Graphic designers want to communicate. They want to give shape to information in words and images, and tell a story to a specific audience through various media. They design identity and interact with users. [+]

Le migliori Lauree in Design Digitale nei Paesi Bassi 2017. Graphic designers want to communicate. They want to give shape to information in words and images, and tell a story to a specific audience through various media. They design identity and interact with users. Graphic designers connect their fascination and observations to those of their clients, other designers and the public. They want to have a presence everywhere where communication is needed. The profession of graphic design has a long tradition. The basis of the discipline is the design of print such as books, house styles and posters. In recent decades, graphic design has broadened to include different forms of media such as websites, apps, film and video, interactive installations, exhibitions and interventions in public space. These developments mean that graphic design is rarely clear-cut. It is in the process of transformation and creates much space for innovation. At the start of your study, you will learn about the wide range of possibilities. This phase emphasises knowledge and skills of the ‘tools’ of graphic design such as idea development and design-driven research, language and typography, creating images and ‘hands-on’ exploration of the potential of the different media and technologies. Developing your own aesthetic sense in application is essential. What is your message? What meaning or effect does it have? Which media is the best and who is it for? The emphasis of the second part of your major is on specialisation. You will concentrate on editorial design, information design, identity design and strategic design. What we expect from you is an individual, always questioning, open and enterprising attitude towards the subject, towards society, the media, the WdKA and, not least, towards yourself. Continuous self-reflection during your studies is a condition to arrive at a clear perspective about how you will position yourself as a graphic designer in the world. Creating Pioneers Our successful Graphic Design alumni include: Rens Muis & Pieter Vos (75B); Daniel van der Velden & Vinca Kruk (Metahaven); Maarten Jurriaanse & Barry de Bruin (Ping-Pong Design); Nicole Martens; Rick Vermeulen (Hard Werken); Lonne Wennekendonk (Studio Lonne Wennekendonk); Merijn van Essen & Sander van Loon (OONA); Ties Alfrink, Hugo de Pagter & Martijn Rietveld (Pony Design Club); and Janneke Absil (winner of the Drempel Award). PORTFOLIO CHECKLIST Are you … talented in visual arts? independent and responsible? dedicated and motivated? entrepreneurial? Then visit one of our Open Days or Open Evenings – and bring your portfolio! – and apply for admission. WHAT A selection of 10-15 works which were preceded by a creative process For example: designs, objects, photos, films, games, animations, fashion (accessories), furniture, models, drawings, posters, campaigns, paintings, usable artifacts and sculptures. You can publish and present all of this in a neat traditional portfolio folder, but you can also use different methods: 3D work can be brought in a (cardboard) box, digital work can be presented on a laptop or tablet. Please note: apart from these works, please show us some other things you created. Make a careful selection between the two. That way, we can assess to what extent you have an insight in your own qualities and your own work. [-]