Lauree di primo livello in Turismo e accoglienza in Polonia

Guarda le Lauree in Turismo e accoglienza in Polonia 2018

Turismo e accoglienza

Una laurea di primo livello è un segno distintivo di istruzione superiore. Viene conferita a chi dedica dai tre ai sette anni allo studio di un programma specifico. La laurea può essere ottenuta in una varietà di discipline nel campo umanistico e in quello scientifico.

Polonia, ufficialmente Repubblica di Polonia, è un paese in Europa centrale. Con una popolazione di 38 milioni di persone, la Polonia è il 6 ° paese più popoloso dell'Unione europea. Studenti UE / SEE non hanno bisogno di un visto per studiare in Polonia. Il costo della vita in Polonia è tra i più bassi dell'Unione europea.

I migliori Corsi di laurea di primo livello in Turismo e accoglienza in Polonia 2018

Ulteriori informazioni

Bachelor International Tourism

Andrzej Frycz Modrzewski Krakow University
Campus A tempo pieno 6 semestri October 2018 Polonia Kraków

International Tourism is a specialization offered at the Faculty of Law, Administration, and International Relations, in the form of first-cycle (bachelor degree) full­time studies with English as the language of instruction. [+]

The Bachelor of Arts (6 semesters)

International Tourism is a specialization offered at the Faculty of Law, Administration, and International Relations, in the form of first-cycle (bachelor degree) full­time studies with English as the language of instruction.

The offer is addressed to candidates from Poland and abroad with a good command of English.

The studies aim at equipping the students with the comprehensive theoretical knowledge, as well as with the indispensable practical skills, making it possible for the students to choose professional careers on the domestic and international market of tourist services.

The didactic offer includes the following subjects, among others:... [-]